Translate

måndag 4 maj 2015

Vänskapsarmband av hamas pärlor.

Ibland när man gör två saker så kan de ibland flyta ihop. Jag har en parallell blogg skapa,lek och lär där jag riktar mig med kreativa och utvecklande pyssel till och för barn. Jag delar även med mig av mina tankar kring barn och deras utveckling.
Men idag gjorde vi en sak som skulle kunna passa även här. Vänskapsarmband av hamas pärlor.
Så jag länkar er dit så kan ni läsa hur man gör 😉
Det är kanske något för lite äldre barn , ungdomar och vuxna. Mindre barn klarar bara av själva läggandet av pärlorna och sedan måste en vuxen ta över vid hantering av strykjärnet och varma pärlor.

Det var kul att göra.  Min äldsta sa "kan du göra ett till mig?". Och självklart gjorde jag det.  Det är den det står MOR  på ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar